Nog 5 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Eric en Krista Schutte - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Eric en Krista Schutte - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen!

Blijf op de hoogte en volg Eric en Krista

14 December 2015 | Nederland, Hoogeveen

Aanstaande zaterdag vertrekken Eric en Krista Schutte naar Ghana. Zij bezoeken Sammy en Lucy Ntumy in Takoradi, Ghana. Zij zijn de coördinatoren van het project van de Andreas Manna Stichting (AMS). Sammy en Lucy zorgen voor 15 straatmeisjes die op het project wonen. Ze krijgen daar onderdak en de kans om een opleiding te volgen tot naaister of kapster. Uit de aanliggende dorpen (Mpatado) komen wekelijks ruim 150 arme kinderen naar het project toe voor water, eten, kleding en zorg. De AMS helpt ook 20 van die kinderen zodat ze naar school kunnen gaan.

We gaan Sammy en Lucy en de kinderen bezoeken om onze vriendschap te versterken en ze te bemoedigen in hun werk. Verder trekken we op met de meisjes uit de opvang en bezoeken ook hun school of werkplek.
Ook wordt er een feestje georganiseerd met de kinderen uit Mpatado en gaan we heerlijk uitwaaien aan het strand. Het worden warme feestdagen en wijzelf zullen het enige witte zijn met kerst!

Onze eigen 3 jongens blijven in Hoogeveen en worden goed verzorgd door vrienden en familie.

We hopen op een goede verbinding zodat wij jullie op de hoogde kunnen houden van onze reis en belevenissen.

• 14 December 2015 - 13:50

Wilma En Ineke :

We zien uit naar jullie verhalen! Goede voorbereidingen en een mooie tijd gewenst.